Восьмидесятирічна галузь перебуває на межі революції, завдяки розвиткові персональних комп’ютері та Інтернету. Медіа-важкоатлети, технологічні титани та інтернет-новатори давно розпочали боротьбу за ласий шматок пирога майбутнього телебачення, від якого залежатиме де, як і коли ви дивитиметесь свої улюблені телепередачі.
«З тих пір як телебачення вперше «поселилося» в будинках американців більш ніж півстоліття тому, воно кардинально трансформувало спосіб життя людей. Тепер технологія сама переживає трансформацію».
Еріка Емміч, асоційований продюсер телеканалу CNBC
Ми з вами живемо в час, коли реалізовують найбожевільніші фантазії в технологіях, дизайні, мистецтві, архітектурі. Технологічні компанії випускають все більші (та тонші) телевізійні екрани із можливістю взаємодії з контентом через функції мультитач чи безконтактного управління. Сучасні екрани можна підключити до мережі Інтернет, віджетів та різних додатків. Власне про один із таких додатків ми з вами і поговоримо.
Компанія PlaySquare (переможець престижної телевізійної нагороди Emmi) працює над, як вона сама його називає, «дотиковим телебаченням». Це ідея про те, що дитина не повинна пасивно дивитись телевізор, а може взаємодіяти з ним. Мова йде не про звичайний iPad додаток, що передає і доповнює контент. Це телевізійна мережа для iPad, де саме шоу стає персоналізованим, завдяки якому дитина ще й навчається.
Перш ніж заглибитися в деталі чим PlaySquare є насправді, важливо розібратись хто стоїть за цією технологією. Генеральний директор, Alex Kay, – засновник телешоу на PBS WordWorld – триразово нагородженого премією Emmy. Креативний директор Scott Webb, який протягом 17-ти років був виконавчим віце-президентом і креативним директором дитячого телевізійного телеканалу Nickelodeon. Головний технічний директор Tinsley Galyean, який має докторський ступінь з інтерактивних засобів масової інформації в MIT Media Lab, і який займався мультитач проектами компаній Disney, Discovery Kids, Scholastic і МОМА. Виконавчий продюсер PlaySquare Tina Peel у якої більш ніж тридцятирічний досвід на телебаченні, з яких 15 на Sesame Workshop. Вона також продюсувала Max and Ruby для Nickelodeon.
Тому, коли Alex Kay говорить про свою команду як «команда мрії», – він справді не перебільшує. Він почав працювати на ідеєю близько року тому і каже, що залучити таланти до проекту було зовсім неважко.
«Телевізійна індустрія вже давно відчувала потребу в чомусь подібному. Концепція інтерактивного телебачення назрівала протягом більш ніж 20-ти років, але у нас не було технологічної платформи, щоб цей проект реалізувати» – каже Alex kay.
Команда PlaySquare вірить, що майбутні дитячі мережі будуть створені спеціально для планшетів чи смарт-пристроїв, оскільки ці пристрої «розумні» і ми отримуємо більш інтерактивний контент. Це більше не телемовлення для мас. Це персоналізована, інтерактивна програма, поділена на рівні. Вона знає, що подобається дитині, тому може пропонувати, стати таким собі «куратором контенту».
В PlaySquare (назва походить від словосполучення «квадратна форма», яку дитина малює на екрані, щоб увійти в інтерактивний епізод) персонажі не тільки здатні задавати питання, вони також заохочують дитину до участі в епізоді. Сам по собі додаток не дуже відрізняється від деяких інтерактивних дитячих ігор для iPad, ринок яких наразі невпинно зростає. Перш за все на думку спадає додаток Mickey Mouse Clubhouse Road Rally appisode. Але різниця в тому, що в той час як врешті-решт дитина освоїть ралі і воно їй стане нудним, PlaySquareTV пристосовується до того, як швидко дитина навчається і пропонує їй новий контент.
Все свідчить про те, що майбутнє телебачення буде більш персоналізованим та соціальним. Людина не просто споживатиме контент, а з допомогою інноваційних способів вводу інформації, активно з ним взаємодіятиме. Під «інноваційними способами вводу інформації» ми розуміємо мультитач технології та технологію безконтактного управління контентом. Мультитач технології дозволяють управляти контентом дотиком руки до поверхні екрану. Безконтактне управління контентом передбачає управління інформацією простими жестами руки і тіла, без дотику до поверхні екрану. Хоча, вже існують розробки технологій, які дозволяють управляти контентом силою думки!
Якщо Ви бажаєте дізнатись про технології управління контентом детальніше, а також про можливості їх застосування в рекламі – пишіть нам на info@justpromo.com.ua
Автор статті:
Олеся Кулик, PR-менеджер агентства інноваційних рекламних рішень Just Promo