• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 16 Серпня 2012

Як оптимізувати Facebook-публікації для користувачів мобільних

Tweet
Tweet

Як оптимізувати Facebook публікації для користувачів мобільнихСередньомісячна аудиторія мобільних користувачів Facebook складає близько 543 млн осіб за підсумками другого кварталу. Ось кілька порад як краще публікувати контент для мобільних користувачів.

1. Часто публікувати фото. Вони займають значно більше місця у стрічці новин в мобільній версії аніж у десктопній. Крім того, публікації з фото, як правило, мають вищу залученість користувачів.

2. Довжина тексту має бути до 160 символів. Таке повідомлення повністю відображається в стрічці новин, користувачам не потрібно клікати «see more» щоб побачити весь текст. Ще краще якщо ви вкладатиметесь у 80 символів.

3. Включайте заклик до дії. Закликайте користувачів лайкнути, поділитися, подивитися, клікнути тощо.

4. Задавайте запитання. На початку чи у кінці публікації запитуйте щось у користувачів – цим ви запросите їх до активного обговорення.

5. Публікуйте відео. Вони привертають значну увагу і залучають аудиторію так, як не можуть залучати фото чи текст.

6. Зробіть свій контент прикольним. Наприклад, укінці дня ви контактуєте з людьми вже поза їхнім робочим часом. Будьте креативними, прикольними, і, головне, будьте живою людиною із власною точкою зору.

Читати більше про: Facebook, мобільна версія

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • Oleh Burlaka

    Не думаю, що відео переглядає великий відсоток мобільних користувачів ФБ

    • maksym

       насправді переглядають, і не мало :)

      • Oleh Burlaka

        маєш статистику по Україні?

        • maksym

          По Україні нема
          http://watcher.com.ua/2012/07/25/mobilni-korystuvachi-facebook-bilshe-laykayut-i-komentuyut-reklamni-publikatsiyi/

          • Oleh Burlaka

            Ну от, власне, у 8 разів менше переглядів відео порівняно з десктопами.

      • Oleh Burlaka

        Навіть якщо так, то відео не переглядається у мобільному додатку, воно ж відкривається у браузері чи ютюб-додатку, що само по собі перериває взаємодію користувача із ФБ.

  • Ivan Palamarchuk

    До чого це: Включайте заклик до дії. Закликайте користувачів лайкнути, поділитися, подивитися, клікнути тощо.? %)”Якщо розділяєш його мужність жми лайк” і тому дусі – це настільки тупо, що сторінка отримує зразу анлайк. Від мене.

    “Будьте креативними, прикольними”  не треба це людям радити, бо під цими словами вони чомусь розуміють “придурошними”Я бназвав публікацію: 2 правила Facebook-публікації для користувачів мобільних і ще якісь чотири правила ні про що

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA