Facebook тестує рекламу iOS та Android додатків у мобільній стрічці новин. Така реклама дозволятиме розробникам через окрему рекламну панель просувати свої додатки.
Якщо користувач клікне на рекламу додатку, який він ще собі не встановив, його перенаправить безпосередньо на сторінку цього додатку в App Store чи Google Play:
Щоб розпочати рекламувати свій додаток, вам потрібно в панелі управління додатками (App Dashboard) обрати відповідний додаток та вказати бажаний таргетинг:
Далі вам потрібно вказати рекламний бюджет та встановити спосіб оплати:
У подальшому ви зможете контролювати ефективність своєї рекламної кампанії:
Нововведення наразі доступне до обмеженого кола бета-партнерів. Долучитися до бета-тестування ви можете за цим посиланням.