• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Поліна Шевченко · 6 Серпня 2012

Користувачі віддають перевагу сайтам, а не Facebook сторінкам компаній

Tweet
Tweet

Незважаючи на великі інвестиції  компаній у сторінки брендів у Facebook, користувачі продовжують віддавати перевагу корпоративним сайтам та знайомству з компанією завдяки відгукам друзів, а не рекламі.

Користувачі віддають перевагу сайтам, а не Facebook сторінкам компаній

За результатами дослідження, проведеного компанією соціального маркетингу Get Satisfaction та Incyte Group:

  • Лише 12,8% користувачів соцмереж (таких, як Facebook) використовують їх для комунікації з брендами. А 70,2% – тільки для спілкування зі своєю мережею контактів.
  • 89,3% користувачів відвідують сайти компаній, коли потребують більше інформації, щоб прийняти рішення про покупку. А 21,2% для цього використовують соцмережі.
  • 81,1%  зайдуть на сайт компанії, якщо захочуть дізнатися про продукт більше. А на сторінку бренда у Facebook – лише 19,9%.
  • Більшість користувачів  Facebook не хочуть, щоб взаємодія з брендами стала частиною їхнього соціального життя. Проте були б не проти, якщо сайти компаній використовували більше соціальних інструментів. Так користувачам було б простіше отримувати інформацію, а також переглядати сторінки та коментувати.
  • 64,5% клієнтів хотіли би дізнаватися про компанії завдяки постам друзів. Лише 38,2% хотіли би, щоб їх перше враження від бренду було пов’язано із рекламою у Facebook.
  • Головна причина, чому люди взаємодіють із сторінками компаній у соцмережах, це бажання швидко дізнаватися інформацію (32,1%) та отримувати відповіді від інших користувачів (21,3%).
  • Якщо говорити про те, що роблять  користувачі на сторінках брендів у Facebook, то 32,5 % кажуть, що читають контент. Ще 19,5% його поширюють, а 18,1% дізнаються інформацію від інших користувачів.
  • 35.1% використовують Facebook для поширення контенту,   21,3% роблять це за допомогою лайків.



 

Читати більше про: Facebook, дослідження інтернет аудиторії

Поліна Шевченко

Поліна Шевченко на зв'язку

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • Bogdan Kolodiy

    ко

  • Энрике Менендес

    а чьи данные?

  • Энрике Менендес

    О, уже увидел :) Ожидал гиперссылку в тексте на источник :)

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA