За підсумками другого кварталу 83 млн екаунтів у Facebook (8,7% активної місячної аудиторії) – такі, що порушують умови користування соціальною мережею: дубльовані екаунти, екаунти компаній і організацій та спам-боти.
За власними оцінками компанії, 4,8% від місячної активної аудиторії – дубльовані екаунти. Тобто два чи більше екаунти представляють одну й ту ж людину. 2,4% від місячної активної аудиторії – екаунти, які, згідно з умовами користування соціальною мережею, мали би бути сторінками. Це персональні екаунти, створені для компаній, організацій тощо. 1,5% місячної активної аудиторії – «небажані екаунти». Це фейкові екаунти, створені для спаму та інших цілей, які порушують умови користуванння сервісом.
Facebook стверджує, що таких екаунтів-порушників менше в розвинених країнах – таких як США чи Австралія. І що таких екаунтів більше в країнах, що розвиваються – таких як Індонезія чи Туреччина.