• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 1 Серпня 2012

Facebook-рекламу найменше бачать користувачі смартфонів

Tweet
Tweet

Facebook рекламу найменше бачать користувачі смартфонівНайменш видима реклама у Facebook – для користувачів смартфонів. Про це йдеться в результатах дослідження компанії EyeTrackShop, яка вивчала поведінку користувачів десктопної версії, версії для iPad та iPhone.

Основні результати дослідження:
1. Найменше людей бачили рекламу у Facebook-додатку для iPhone.
2. Люди менше часу дивляться на рекламу в iPhone ніж в iPad.
3. Люди значно гірше пам’ятають рекламу, побачену в iPhone.
4. Із цих трьох платформ iPhone – останній за ефективністю в розрізі поінформованості користувачів про рекламу та пригадування ними рекламних повідомлень.
5. Рекламу на iPad побачили на 18% більше людей і розглядали її на 28% довше, ніж рекламу в десктопній версії Facebook.

Нагадаємо, інше дослідження нещодавно показало, що мобільні користувачі Facebook більше лайкають і коментують рекламні публікації. Раніше, у червні, Facebook дозволяє розміщувати Sponsored Stories окремо в мобільній стрічці новин.

Читати більше про: eye-tracking, Facebook, iPad, iphone, реклама

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA