Найменш видима реклама у Facebook – для користувачів смартфонів. Про це йдеться в результатах дослідження компанії EyeTrackShop, яка вивчала поведінку користувачів десктопної версії, версії для iPad та iPhone.
Основні результати дослідження:
1. Найменше людей бачили рекламу у Facebook-додатку для iPhone.
2. Люди менше часу дивляться на рекламу в iPhone ніж в iPad.
3. Люди значно гірше пам’ятають рекламу, побачену в iPhone.
4. Із цих трьох платформ iPhone – останній за ефективністю в розрізі поінформованості користувачів про рекламу та пригадування ними рекламних повідомлень.
5. Рекламу на iPad побачили на 18% більше людей і розглядали її на 28% довше, ніж рекламу в десктопній версії Facebook.
Нагадаємо, інше дослідження нещодавно показало, що мобільні користувачі Facebook більше лайкають і коментують рекламні публікації. Раніше, у червні, Facebook дозволяє розміщувати Sponsored Stories окремо в мобільній стрічці новин.