• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 27 Липня 2012

Facebook запустив Recommendations Bar

Tweet
Tweet

Facebook запустив Recommendations BarFacebook офіційно представив соціальний плагін Recommendations Bar, який дозволяє відвідувачам сайту лайкати публікації та отримувати рекомендації на основі уподобань його друзів.

Цей соціальний плагін був доступний серед «Beta Plugins» уже досить давно, але офіційне представлення плагіна відбулося лише вчора. Принцип роботи плагіна наступний. Коли відвідувач сайту читає якусь публікацію, у нижньому правому чи лівому кутку екрана виринає спливаюче віконечко. У віконечку пропонується лайкнути цю публікацію та рекомендуються до перегляду інші публікації цього сайту на основі уподобань ваших друзів:

Facebook запустив Recommendations Bar

Попередні результати показують, що у Recommendations Bar на пропоновані до перегляду публікації клікають до 3 разів більше, ніж на пропоновані у Recommendations Box. Щоб встановити Recommendations Bar у себе на сайті вам потрібно включити open graph markup до своїх статей, а також налаштувати і вставити код самого плагіна. Якщо у вас сайт на WordPress, ви можете встановити Facebook for WordPress plugin, до якого цей функціонал уже вбудовано.

При налаштуванні плагіна ви можете встановити час перегляду статті користувачем після якого виринатиме віконечко, а також відсоток скроленої сторінки після якої користувач бачитиме рекомендації. Крім того, на ваш вибір у віконечку може відображатися кнопка «Like» чи кнопка «Recommend».

На стадії тестування Recommendations Bar включав у себе також функціонал «соціального рідера»: правіше від кнопки «Like» чи «Recommend» у верхній частині виринаючого віконечка містилася також опція «Social reading on» чи «Social reading off». Якщо користувач вмикав у себе соціальний рідер – усі переглянуті ним публікації на сайті автоматично додавалися до його Timeline, друзі такого користувача могли бачити інформацію про це в тікері.

Читати більше про: Facebook, Recommendations Bar

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA