• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 24 Липня 2012

В Google AdSense тепер можна робити доступи кільком користувачам

Tweet
Tweet

Часто виникає потреба, коли необхідно надати доступ до облікового запису Google AdSense бізнес-партнеру чи співробітнику для спільного керування екаунтом. В Google нарешті додали таку функцію до інтерфейсу AdSense.

Тепер ви можете запрошувати колег або партнерів входити до вашого облікового запису Google AdSense, а також створювати звіти, керувати платіжною інформацією та генерувати коди оголошень. Окрім того, нову функцію можна використовувати для зміни даних входу облікового запису Google (логін), який пов’язано з AdSense.

Наразі підтримується лише два типи користувачів облікового запису: «Адміністратор» і «Стандартний користувач». Обидва типи користувачів мають повний доступ до інтерфейсу AdSense, проте лише адміністратори можуть додавати чи видаляти користувачів.

Якщо ви запрошуєте інших осіб отримати доступ до вашого облікового запису AdSense, їм необхідно використовувати дані підтвердженого облікового запису Google, не пов’язаного з іншими обліковими записами AdSense і не вказаному в поданій заявці на участь в програмі Google AdSense.

Окрім того, Google AdSense не бере участі в урегулюванні суперечок між користувачами стосовно доступу до системи. Тому в Google рекомендують бути обережними, надаючи доступ до облікового запису.

Читати більше про: Google AdSense, реклама

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

  • Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

    Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

  • Viber представив 4 формати медійної реклами

    Viber представив 4 формати медійної реклами



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA