• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 16 Липня 2012

Експеримент ВВС – люди лайкають сторінки неіснуючих компаній

Tweet
Tweet

Журналіст ВВС Rory Cellan-Jones вирішив поставити експеримент, мета якого дізнатись, хто ж лайкає сторінки брендів і яка їх мотивація.

Рорі створив у Facebook сторінку неіснуючого бізнесу під назвою «ВіртуальнийБублик» (VirtualBagel) – https://www.facebook.com/VirtualBagel. В описі сторінки була вказано, що «Ми надсилаємо бублики через інтернет. Завантажуйте їх і насолоджуйтесь». Потім журналіст запустив рекламну кампанію з бюджетом $10 на день.

Експеримент ВВС – люди лайкають сторінки неіснуючих компаній

Цільовими країнами було обрано США, Великобританію, Росію, Індію, Єгипет, Індонезію, Малайзію і Філіппіни. Цільова аудиторія – до 45 років, тергетитнг за інтересом – кулінарія, побутова техніка. Потенційна аудиторія склала 112 млн користувачів.

Впродовж 24 годин безглузда і практично порожня сторінка отримала 1600 «лайків». Серед користувачів, що підписалися на сторінку, більшість були з Єгипту, Індонезії та Філіппін, дуже мало – із США та Великобританії. Серед тих, кому сподобалася сторінка, було багато «фейкових» (несправжніх) користувачів. Наприклад, такий собі Ахмед Роналду з Каїра, у якого на сторінці місцем роботи було зазначено футбольний клуб «Реал Мадрид», а профіль не містив нічого, окрім фотографії футболіста Кріштіану Роналду. Окрім VirtualBagel, цьому «користувачеві» подобалися ще 3 тисячі сторінок.

В наступні дні географічний таргетинг було змінено. Журналіст залишив три країни – США, Великобританію та Індію. Хоча з перших двох країн лайків як і раніше майже не було, їх загальна кількість продовжувала рости і через чотири дні сягла 3 тисяч.

Нарешті, в останній день кампанії цільовим регіоном була обрана лише Великобританія. Результати розчаровували: зростання кількості «лайків» сильно сповільнилося.

Загальний підсумок експерименту – $60 на рекламу неіснуючого бізнесу журналіст отримав сторінку з аудиторією в основному з Єгипту та Індії, і практично нульовою участю користувачів з високодохідних ринків США і Великобританії. CTR рекламного оголошення склав 0,55. Однак при аналізі результатів кампанії за останній день, коли покази були обмежені Великобританією, CTR знизився в 10 разів до 0,059.

За день, заплативши ті ж $10, журналіст BBC отримав всього 17 «лайків» в порівнянні з 3 тис. за $50 (5 днів).

via

Читати більше про: Facebook, лайки

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • Bogdan Kolodiy

    А які висновки з такого експерименту? 

    • maksym

      Наприклад, що кількість лайків часто свідчить не про популярність бренду, а специфічно проведену рекламну кампанію

  • Виталий Жуков

    Наявність лайків свідчить щооо??? :) нічого!! щойно й доказали 

  • Andrey Francev

    невозможно с помощью рекламы  facebook  получить 3 000 лайков за 50 у.е.

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA