• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 12 Липня 2012

Українці частіше шукають товари з домогою мобільних пристроїв

Tweet
Tweet

Компанія TNS Infratest провела дослідження поведінки українського користувача інтернету. Згідно з дослідженням, офлайн-покупки як і раніше домінують над покупками онлайн, але частка останніх продовжує зростати. Продовжує зростати число користувачів, які з допомогою інтернету обирають товар.

Серед каналів онлайн-пошуку лідирує стаціонарний інтернет (88% користувачів). Але важливою тенденцією є те, що українці все частіше використовують для онлайн-пошуку мобильні пристрої – 23% користувачів перед покупкою товарів досліджуваних категорій шукає інформацію за допомогою своїх мобільних телефонів, смартфонів або планшетів.

Українці частіше шукають товари з домогою мобільних пристроїв

Всі представлені в дослідженні категорії товарів активно продаються в онлайні. До трійки лідерів входять: роздрібна торгівля, споживчі та косметичні товари, техніка.

Наайпопулярніші онлайн-покупки – товари з категорій одяг та аксесуари, дрібна побутова техніка та мобільні телефони. Українці з кожним роком все частіше в режимі онлайн купують авіаквиткі та бронюють готелі.

Пошук інформації в Інтернеті є найпопулярнішим способом вивчення товару в усіх продуктових категоріях, а найвища частка онлайн-пошуку припадає на товари з категорії технології (89%), подорожі (85%) та автотовари (80%).

В Україні як і раніше превалює тенденція, коли споживач отримує інформацію про товар онлайн, але покупку здійснює офлайн. Проте частка онлайн-покупок продовжує зростати.

У найпопулярнішій категорії «Одяг та аксесуари» частка онлайн-покупок в Україні становить 14% проти 86% в офлайн, при цьому в Польщі ці цифри складають відповідно 15% і 85%, а в Росії 8% і 92%.

Дослідження проводилося в період з 1 січня по 31 березня 2012 року за методологією онлайн-опитування, цільова група – український користувач інтернету віком від 14 років, вибірка – 2748 респондентів.

Consumer Barometer – аналітичний онлайн-інструмент, доступний за адресою: www.consumerbarometer.com

Читати більше про: TNS Infratest, uastat

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

    Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • В ТОП-10 найпопулярніших серед українців вебсайтів – 3 російські

    В ТОП-10 найпопулярніших серед українців вебсайтів – 3 російські

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA