Компанія TNS Infratest провела дослідження поведінки українського користувача інтернету. Згідно з дослідженням, офлайн-покупки як і раніше домінують над покупками онлайн, але частка останніх продовжує зростати. Продовжує зростати число користувачів, які з допомогою інтернету обирають товар.
Серед каналів онлайн-пошуку лідирує стаціонарний інтернет (88% користувачів). Але важливою тенденцією є те, що українці все частіше використовують для онлайн-пошуку мобильні пристрої – 23% користувачів перед покупкою товарів досліджуваних категорій шукає інформацію за допомогою своїх мобільних телефонів, смартфонів або планшетів.
Всі представлені в дослідженні категорії товарів активно продаються в онлайні. До трійки лідерів входять: роздрібна торгівля, споживчі та косметичні товари, техніка.
Наайпопулярніші онлайн-покупки – товари з категорій одяг та аксесуари, дрібна побутова техніка та мобільні телефони. Українці з кожним роком все частіше в режимі онлайн купують авіаквиткі та бронюють готелі.
Пошук інформації в Інтернеті є найпопулярнішим способом вивчення товару в усіх продуктових категоріях, а найвища частка онлайн-пошуку припадає на товари з категорії технології (89%), подорожі (85%) та автотовари (80%).
В Україні як і раніше превалює тенденція, коли споживач отримує інформацію про товар онлайн, але покупку здійснює офлайн. Проте частка онлайн-покупок продовжує зростати.
У найпопулярнішій категорії «Одяг та аксесуари» частка онлайн-покупок в Україні становить 14% проти 86% в офлайн, при цьому в Польщі ці цифри складають відповідно 15% і 85%, а в Росії 8% і 92%.
Дослідження проводилося в період з 1 січня по 31 березня 2012 року за методологією онлайн-опитування, цільова група – український користувач інтернету віком від 14 років, вибірка – 2748 респондентів.
Consumer Barometer – аналітичний онлайн-інструмент, доступний за адресою: www.consumerbarometer.com