• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 10 Липня 2012

Facebook дозволив «неопубліковані» публікації для сторінок брендів

Tweet
Tweet

Facebook дозволив «неопубліковані» публікації для сторінок брендівУ Facebook з’явилася опція створення «неопублікованих» публікацій через Pages API. Такі публікації не з’являються у Timeline та стрічках новин прихильників, але їх можна рекламувати, – повідомляє Insidefacebook.com.

Це дозволить власникам сторінок тестувати різні опції – наприклад, показати не-прихильникам рекламу з відео-презентацією, яка може бути нецікавою тим, хто уже лайкнув сторінку. Або, наприклад, можна створити кілька таких публікацій з тим, щоб обрати найвдалішу із них для остаточного публікування на сторінці залежно від результатів пробної рекламної кампанії.

«Неопубліковані» публікації також дозволять доносити до різних сегментів аудиторії різні меседжі – за статтю, інтересами тощо (відповідно до можливостей рекламної панелі). Для великих рекламодавців, які працюють із соціальною мережею напряму, ця опція була доступна ще як мінімум з лютого 2012 року.

Читати більше про: Facebook, реклама, сторінки

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • Анонімний

    не зрозуміла термін 
    «неопублікованих» публікацій – можна на прикладі якомусь пояснити?

    • maksym

       Публікація не буде відображатись в таймлайні сторінки

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA