У Facebook з’явилася опція створення «неопублікованих» публікацій через Pages API. Такі публікації не з’являються у Timeline та стрічках новин прихильників, але їх можна рекламувати, – повідомляє Insidefacebook.com.
Це дозволить власникам сторінок тестувати різні опції – наприклад, показати не-прихильникам рекламу з відео-презентацією, яка може бути нецікавою тим, хто уже лайкнув сторінку. Або, наприклад, можна створити кілька таких публікацій з тим, щоб обрати найвдалішу із них для остаточного публікування на сторінці залежно від результатів пробної рекламної кампанії.
«Неопубліковані» публікації також дозволять доносити до різних сегментів аудиторії різні меседжі – за статтю, інтересами тощо (відповідно до можливостей рекламної панелі). Для великих рекламодавців, які працюють із соціальною мережею напряму, ця опція була доступна ще як мінімум з лютого 2012 року.