Facebook тестує Facebook Exchange, нову систему ретаргетування реклами за поведінкою користувача на сторонніх сайтах, – повідомляє Techcrunch.
Користувачі соціальної мережі під час перебування на сторонніх сайтах будуть маркуватися окремим cookie. І коли вони повертатимуться на Facebook, їм буде показуватися реклама в режимі реального часу, релевантна до їхніх дій на сторонніх сайтах. Наприклад, сайт, присвячений подорожам, може показати рекламу польоту до Гаваїв людині, яка майже купила такий квиток у них на сайті. Така реклама буде показуватися у правій колонці в традиційному рекламному блоці. Або, наприклад, користувач переглянув сторінку із новою автівкою Ford Escape на сайті Ford, але не переглянув пропозицію для свого регіону. Тоді Ford, наприклад, може показати йому у Facebook рекламу на кшталт «Ford Escape: Just $21,000».
Рекламодавці за допомогою Facebook Exchange будуть показувати рекламу переважно людям, які майже здійснили покупку в них на сайті, або вже здійснили і рекламодавець хоче від них повторної покупки. Тобто нова система таргетування буде спрямована безпосередньо на продажі.
Facebook Exchange дозволить показувати «термінову» рекламу – наприклад, заклик негайно увімкнути телевізор щоб подивитися якесь шоу чи спортивну подію.
Наразі 8 сайтів рекламодавців беруть участь в тестуванні системи. Відвідувачі зможуть відмовитись від Facebook Exchange на сайті конкретного рекламодавця, але не зможуть відмовитись від програми в цілому.