• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 11 Червня 2012

Яндекс навчився таргетувати рекламу на тих, хто не дивиться ТБ

Tweet
Tweet

Яндекс навчився таргетувати рекламу на тих, хто не дивиться ТБВ компанії Яндекс розповіли про нову технологію рекламного таргетингу, яка дозволяє визначати людей, що мало дивляться телебачення.

Зокрема, за даними аналітики від TNS, в середньому жителі Росії дивляться ТБ 4 години на день. Люди, що переглядають ТБ менше години на день, можуть бути віднесені до категорії Light TV Viewers. На відміну від звичайних користувачів, для яких характерні такі запити, як “дом2”, “возвращение”, “списывать” або “заработать”, ненависники телебачення частіше шукають щось нетривіальне: “доменный”, “иммиграция”, “метафора” та “коррупция”.

В рамках нової технології Яндекс аналізує поведінку таких користувачів, виокремлюючи їх з усієї маси аудиторії, та дозволяє таргетувати рекламу конкретно на них. Це дозволяє рекламодавцям покривати додатково ту аудиторію, яка не побачила реклами по телебаченню.

Читати більше про: реклама, таргетинг, ТБ, Яндекс

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Яндекс та ВКонтакте знову в ТОП-5 найвідвідуваніших українцями сайтів

    Яндекс та ВКонтакте знову в ТОП-5 найвідвідуваніших українцями сайтів

  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

  • Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

    Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро



  • Yuriy Batyuchok

    скажем інакше – ввів таргетинг по IQ/ніфіганеробству. Якщо я дивлюяс сводки біржових котувань чи бізнес новини по ТБ 12 годин на день то всеодно буду віднесений до категорії “ненависників тб”

    • maksym

      Зрозуміло, що в цієї технології є якась похибка, але якщо їм вдасться здійснювати таргетинг, принаймні з 80% ймовірністю – це буде хорошим результатом

    • Denis Lysenko

      Алгоритми це все розуміють по запитам людей як я зрозумів, якщо ти шукаєш дом2 етс то тебе віднесуть до телезадрота.

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA