В компанії Яндекс розповіли про нову технологію рекламного таргетингу, яка дозволяє визначати людей, що мало дивляться телебачення.
Зокрема, за даними аналітики від TNS, в середньому жителі Росії дивляться ТБ 4 години на день. Люди, що переглядають ТБ менше години на день, можуть бути віднесені до категорії Light TV Viewers. На відміну від звичайних користувачів, для яких характерні такі запити, як “дом2”, “возвращение”, “списывать” або “заработать”, ненависники телебачення частіше шукають щось нетривіальне: “доменный”, “иммиграция”, “метафора” та “коррупция”.
В рамках нової технології Яндекс аналізує поведінку таких користувачів, виокремлюючи їх з усієї маси аудиторії, та дозволяє таргетувати рекламу конкретно на них. Це дозволяє рекламодавцям покривати додатково ту аудиторію, яка не побачила реклами по телебаченню.