35% з опитаних користувачів Facebook стверджують, що вони проводять менше часу в соціальній мережі ніж півроку тому.
Серед причин чому вони проводять менше часу у Facebook респонденти назвали:
– брак часу (25%),
– побоювання щодо приватності (24%),
– сайт нудний, нерелевантний чи некорисний (27%),
– надають перевагу іншій соціальній мережі (2%),
– щось інше (21%).
Натомість тільки 20% опитаних стверджують, що стали проводити більше часу у Facebook. Результати дослідження також показують, що тільки близько 20% користувачів коли-небудь купили щось під впливом реклами чи обговорень у Facebook.
41% опитаних заходять на Facebook щодня, 21% опитаних ніколи не мали облікового запису в соціальній мережі:
Дослідження провела компанія Ipsos на замовлення Thomson Reuters. В ході дослідження ротягом 31 травня – 4 червня було опитано 1032 респонденти.