• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 6 Червня 2012

35% користувачів стали проводити менше часу в Facebook

Tweet
Tweet

35% користувачів стали проводити менше часу в Facebook 35% з опитаних користувачів Facebook стверджують, що вони проводять менше часу в соціальній мережі ніж півроку тому.

Серед причин чому вони проводять менше часу у Facebook респонденти назвали:
– брак часу (25%),
– побоювання щодо приватності (24%),
– сайт нудний, нерелевантний чи некорисний (27%),
– надають перевагу іншій соціальній мережі (2%),
– щось інше (21%).

Натомість тільки 20% опитаних стверджують, що стали проводити більше часу у Facebook. Результати дослідження також показують, що тільки близько 20% користувачів коли-небудь купили щось під впливом реклами чи обговорень у Facebook.

41% опитаних заходять на Facebook щодня, 21% опитаних ніколи не мали облікового запису в соціальній мережі:

35% користувачів стали проводити менше часу в Facebook

Дослідження провела компанія Ipsos на замовлення Thomson Reuters. В ході дослідження ротягом 31 травня – 4 червня було опитано 1032 респонденти.

Читати більше про: Facebook, аудиторія

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • Vinnie

    я взагалі відчуваю, що до кінця року фейсбук буде коштувати меньше 50 мільярдів 

  • Bogdan Borovyk

    http://techcrunch.com/2012/06/06/facebooking/ “Люди лгут!” Др. Хауз :)
    Люди завжди відповідають на питання так, аби виставити себе у найкращому світлі. Фактичні ж данні показують, що тривалість використання збільшилася.Окрім того робити висновки про 800 млн. аудиторію після опитування 1 тис. респондентів не репрезентативно.

  • Леонов Діма

    літо всетаки!

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA