На останньому засіданні членів Комітету диджитал-агенцій України (UDAC) в Одесі було прийнято рішення підняти коефіцієнт Інтернет-премії PROpeller Digital в рейтингу креативності до 0,75.
Після минулого Yalta Digital Forum, створений на ньому Комітет диджитал-агенцій України (UDAC) присвоїв Премії PROpeller Digital коефіцієнт 0,5. Пізніше він був піднятий до 0,6 – при цьому було обумовлено, що коефіцієнт може бути додатково підвищений за підсумками проведення Премії в 2012 році.
За словами засновника PROpeller Digital Ростислава Касьяненка, при підготовці конкурсу цього року були враховані зауваження і пропозиції Комітету диджитал-агенцій України щодо прозорості у формуванні журі, а також залучення до суддівства клієнтів і російських диджитал-спеціалістів.
Касьяненко також повідомив, що на засіданні членів Комітету на Yalta Digital Forum були прийнято кілька рішень, про які ринок незабаром дізнається.
Нагадаємо, що в 2011 році було прийнятно рішення про створення всередині Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК) Комітету Digital агенцій. А згодом було запущено окремий рейтинг креативності digital-агенцій. Коефіцієнти при обрахунку рейтингу можна подивитись тут.