• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 29 Травня 2012

Wave 6: Дослідження соціальних медіа в Україні (презентація)

Tweet
Tweet

Universal McCann провів 6-й етап свого міжнародного дослідження Wave, мета якого визначити рівень активності інтернет-користувачів в соціальних медіа у всьому світі. Цього року дослідження вдруге відбувалось й в Україні (дивіться також результати минулорічного дослідження).

Загалом в рамках дослідження було охоплено 41 тис респондентів в 62 країнах світу. Ось коротке відео про Wave 6:

Яким чином проводилось дослідження в Україні:
– було відібрано 500 респондентів, репрезентативні за статтю і віком (16-54 роки)
– всі респонденти входять до онлайн-панелі компанії InMind
– онлайн-анкета заповнювалась самостійно користувачами
– респонденти – активні користувачі інтернету

Зверніть увагу на останній пункт – мова йде виключно про активних користувачів, які виходять в інтернет щодня або раз на 2 дні. Таких згідно дослідження – 41% (минулого року було 25%) людей у віці 16-54, що проживають в населених 50+ тис.

Цікаво, що за рік на 14% зменшилась кількість користувачів, які відвідують сайти брендів.

Українців значно менше, ніж в багатьох інших країнах, турбує питання безпеки їх приватності в соціальних медіа.

Звісно, в презентації багато висновків в стилі «Капітана Очевидність», але є й чимало моментів, які вам будуть цікавими.

Презентація дослідження по Україні:

Презентація дослідження загалом по світу:

Читати більше про: uastat, Universal McCann, Wave 6, дослідження, презентація, соціальні медіа, соціологія

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

    Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • В ТОП-10 найпопулярніших серед українців вебсайтів – 3 російські

    В ТОП-10 найпопулярніших серед українців вебсайтів – 3 російські

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook



  • Тарас Білоус

    Чого російською?

    • maksym

      Ось контакти McCannErickson Mugs
      вул. Миколи Пимоненка, 13, Київ, місто Київ  04050
      (044) 494 2835

      Зателефонуйте, запитайте

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA