Universal McCann провів 6-й етап свого міжнародного дослідження Wave, мета якого визначити рівень активності інтернет-користувачів в соціальних медіа у всьому світі. Цього року дослідження вдруге відбувалось й в Україні (дивіться також результати минулорічного дослідження).
Загалом в рамках дослідження було охоплено 41 тис респондентів в 62 країнах світу. Ось коротке відео про Wave 6:
Яким чином проводилось дослідження в Україні:
– було відібрано 500 респондентів, репрезентативні за статтю і віком (16-54 роки)
– всі респонденти входять до онлайн-панелі компанії InMind
– онлайн-анкета заповнювалась самостійно користувачами
– респонденти – активні користувачі інтернету
Зверніть увагу на останній пункт – мова йде виключно про активних користувачів, які виходять в інтернет щодня або раз на 2 дні. Таких згідно дослідження – 41% (минулого року було 25%) людей у віці 16-54, що проживають в населених 50+ тис.
Цікаво, що за рік на 14% зменшилась кількість користувачів, які відвідують сайти брендів.
Українців значно менше, ніж в багатьох інших країнах, турбує питання безпеки їх приватності в соціальних медіа.
Звісно, в презентації багато висновків в стилі «Капітана Очевидність», але є й чимало моментів, які вам будуть цікавими.