• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 28 Травня 2012

Facebook запускає ігри в стрічці новин

Tweet
Tweet

Тепер користувачі Facebook зможуть грати у демо-версії ігор прямо зі стрічки новин чи Timeline-публікації.

Ігри зі стрічки новин (feed gaming) дадуть користувачам доступ до коротких версій ігор без виходу зі стрічки новин та без авторизації відповідних додатків:

Facebook запускає ігри в стрічці новин

В кінці такої короткої гри багато розробників пропонують користувачеві встановити додаток із повною версією. Уже використовують feed gaming такі ігри як Idle Worship, Angry Birds та Bubble Witch Saga.

Ось кілька прикладів як підвищити залученість гравців за допомогою feed gaming:
1. Змагання з друзями. Angry Birds закликає гравців кидати виклик їхнім друзям щоб ті побили їхні рекорди.
2. Підкріплення залученості через винагороди. Bubble Witch Saga пропонує гравцям «монети» за хорошу гру, стимулюючи людей грати більше і заробляти більше таких монет.
3. Відслідковування показників таких історій через статистику Insights для додатків.

Більше про feed gaming можна знайти у розділі з документацією.

Читати більше про: Facebook, ігри

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA