• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 25 Травня 2012

Facebook тестує регіональні сторінки брендів з однією на всіх кількістю лайків

Tweet
Tweet

Facebook тестує регіональні сторінки, які дадуть можливість власникам сторінок показувати аудиторіям з різних регіонів різний контент, – повідомляє Insidefacebook.com.

Усі регіональні та глобальна сторінки матимуть одну сумарну кількість лайків. Користувача, який зайшов на сторінку бренду, буде автоматично скеровано до версії, розробленої для його регіону. Але користувачі матимуть доступ до будь-якої версії сторінки через випадаюче меню:

Facebook тестує регіональні сторінки брендів з однією на всіх кількістю лайків

Facebook тестує регіональні сторінки брендів з однією на всіх кількістю лайків

Наразі невідомо як створювати такі регіональні сторінки. Але відомо, що вони зможуть мати різні фото-обкладинки, різний контент, інформації про сторінки та додатки. Кількість лайків буде спільною для усіх сторінок, але для кожної сторінки розраховуватиметься свій власний показник «Talking About This».

Приклад такої глобальної та регіональної сторінок ви можете побачити на сторінці Facebook Marketing (на зображеннях бразильська та японська регіональні сторінки):

Facebook тестує регіональні сторінки брендів з однією на всіх кількістю лайків

Facebook тестує регіональні сторінки брендів з однією на всіх кількістю лайків

 

Читати більше про: Facebook, сторінки

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Запис української шахістки Анни Музичук у Facebook став найпопулярнішим постом року

    Запис української шахістки Анни Музичук у Facebook став найпопулярнішим постом року

  • Українців знову 9 млн на Facebook

    Українців знову 9 млн на Facebook

  • Цукерберг зробив відео-звернення з приводу використання Росією Facebook для втручання у вибори

    Цукерберг зробив відео-звернення з приводу використання Росією Facebook для втручання у вибори

  • Facebook заявив, що Росія купувала політичну рекламу під час виборів в США

    Facebook заявив, що Росія купувала політичну рекламу під час виборів в США



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA