Маркетологи компанії стверджують, що платна рекламна кампанія у Facebook не впливає на продажі автомобілів, – повідомляє Ria.ru з посиланням на The Wall Street Journal.
General Motors витрачає близько 40 млн. доларів США на просування у Facebook, із яких 10 млн отримує соціальна мережа за розміщення реклами. Решта 30 млн йдуть на створення контенту, оплату праці маркетологів, підтримку сторінок бренду. Компанія відмовиться від платної реклами, але продовжить працювати із брендовими сторінками у Facebook. GM вважає безкоштовно розміщений в соціальній мережі контент ефективним і важливим інструментом маркетингу.
Компанія Ford відреагувала на таку заяву конкурентів оновленням статусу в Twitter. Ford стверджує, що їхня реклама у Facebook працює:
Відповідно, якщо у GM реклама не працює – значить, вони не знають як це робиться, – пише Businessinsider.com. Такі публічні заяви великих рекламодавців стосовно неефективності реклами у Facebook можуть негативно вплинути на ціну акції компанії. Нагадаємо, що IPO Facebook заплановане на ранок п’ятниці, 18 травня.