• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 15 Травня 2012

Як ми бачимо сторінки брендів у Facebook після переходу на Timeline

Tweet
Tweet

Як ми бачимо сторінки брендів у Facebook після переходу на TimelineПісля переведення сторінок брендів у Facebook на Timeline люди менше дивляться на публікації та рекламу і більше дивляться на фото-обкладинку, – повідомляє Mashable.

Компанія EyeTrackShop провела eye-tracking дослідження на замовлення Mashable, у рамках якого 30 учасникам показували сторінки брендів у Facebook до і після переходу на Timeline. Для дослідження було обрано сторінки Dallas Cowboys, Good Morning America, The Muppets та Pepsi. Результати показали, що з переходом на новий вигляд профілю Timeline користувачі по-іншому сприймають інформацію на сторінці:

1. Реклама стала менш видимою після переходу на Timeline. 30-40% досліджуваних дивилися на рекламу в Timeline, для старого вигляду сторінок брендів цей показник склав 80%.

2. Фото-обкладинка стала новою стіною. Принаймні, за увагою користувачів. У старому вигляді люди перш за все дивилися на стіну із публікаціями, у Timeline вони спочатку дивляться на головне зображення.

3. Усі побачать фото-обкладинку. Вона – найбільше, що є на сторінці, і в самому верху. 100% відвідувачів побачать це зображення.

4. На контент сторінки дивляться в останню чергу.

5. Фото-обкладинки з обличчями привертають більшу увагу.

Ось результати дослідження для сторінки Pepsi. Рівень уваги до елементів старого і нового вигляду сторінки бренду позначено від мінімального (зеленим кольором) до максимального (червоним):

Як ми бачимо сторінки брендів у Facebook після переходу на Timeline

Мапа «видимості»:

Як ми бачимо сторінки брендів у Facebook після переходу на Timeline

У старому вигляді сторінки 100% досліджуваних дивилися на контент сторінки, у новому 100% досліджуваних дивилися на фото-обкладинку:

Як ми бачимо сторінки брендів у Facebook після переходу на Timeline

У новому профілі Timeline досліджувані дивилися на фото-обкладинку та меню з додатками довше ніж на усі інші елементи сторінки разом узяті:

Як ми бачимо сторінки брендів у Facebook після переходу на Timeline

Середній час першої фіксації погляду показує, що у старому вигляді сторінки на контент дивилися в середньому через 2 секунди після початку перегляду сторінки. В той час як у новому профілі на контент сторінки починали дивитися через 7-8 секунд, практично в останню чергу:

Як ми бачимо сторінки брендів у Facebook після переходу на Timeline

Черговість фіксації уваги для старого і нового вигляду сторінки Pepsi:

Як ми бачимо сторінки брендів у Facebook після переходу на Timeline

Читати більше про: eye-tracking, Facebook, timeline, сторінки

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • Valentine Dmytrenko

    Велика вибірка….30 людей=

    • maksym

      для визначення тенденцій в айтрекінгу – цілком достатньо

  • Anatoly Shperk

    Очень познавательно, спасибо.

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA