Після переведення сторінок брендів у Facebook на Timeline люди менше дивляться на публікації та рекламу і більше дивляться на фото-обкладинку, – повідомляє Mashable.
Компанія EyeTrackShop провела eye-tracking дослідження на замовлення Mashable, у рамках якого 30 учасникам показували сторінки брендів у Facebook до і після переходу на Timeline. Для дослідження було обрано сторінки Dallas Cowboys, Good Morning America, The Muppets та Pepsi. Результати показали, що з переходом на новий вигляд профілю Timeline користувачі по-іншому сприймають інформацію на сторінці:
1. Реклама стала менш видимою після переходу на Timeline. 30-40% досліджуваних дивилися на рекламу в Timeline, для старого вигляду сторінок брендів цей показник склав 80%.
2. Фото-обкладинка стала новою стіною. Принаймні, за увагою користувачів. У старому вигляді люди перш за все дивилися на стіну із публікаціями, у Timeline вони спочатку дивляться на головне зображення.
3. Усі побачать фото-обкладинку. Вона – найбільше, що є на сторінці, і в самому верху. 100% відвідувачів побачать це зображення.
4. На контент сторінки дивляться в останню чергу.
5. Фото-обкладинки з обличчями привертають більшу увагу.
Ось результати дослідження для сторінки Pepsi. Рівень уваги до елементів старого і нового вигляду сторінки бренду позначено від мінімального (зеленим кольором) до максимального (червоним):
Мапа «видимості»:
У старому вигляді сторінки 100% досліджуваних дивилися на контент сторінки, у новому 100% досліджуваних дивилися на фото-обкладинку:
У новому профілі Timeline досліджувані дивилися на фото-обкладинку та меню з додатками довше ніж на усі інші елементи сторінки разом узяті:
Середній час першої фіксації погляду показує, що у старому вигляді сторінки на контент дивилися в середньому через 2 секунди після початку перегляду сторінки. В той час як у новому профілі на контент сторінки починали дивитися через 7-8 секунд, практично в останню чергу:
Черговість фіксації уваги для старого і нового вигляду сторінки Pepsi: