• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 14 Травня 2012

Facebook може почати продавати рекламу на сторонніх сайтах

Tweet
Tweet

Facebook може почати продавати рекламу на сторонніх сайтахАдміністрація соцмережі Facebook оновила умови використання та правила приватності на своєму сайті, і одні з найбільших змін трапилися у розділі з рекламою.

Відтепер Facebook може використовувати дані своїх користувачів для того, аби показувати їм рекламу не лише всередині соціалки, а й на сторонніх сайтах. Водночас, Facebook не відстежуватиме людей по всьому інтернету, а використовуватиме інший спосіб для встановлення cookies і показу реклами.

Уся активність, яку людина проводить на Facebook – наприклад, лайкає сторінки чи ділиться постами – може бути використана для того, щоб показати цій людині релевантну рекламу. Як повідомляють ЗМІ, такий крок Facebook може стати прямим ударом по Google, доходи якого більше ніж на 2/3 складаються з реклами в інтернеті.

Минулого року доходи Facebook перевищили $1 млрд, тобто в середньому соцмережа заробила на кожному користувачеві по $4,3.

Читати більше про: Facebook, приватність, реклама, соціальні мережі

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

  • Українців знову 9 млн на Facebook

    Українців знову 9 млн на Facebook

  • Цукерберг зробив відео-звернення з приводу використання Росією Facebook для втручання у вибори

    Цукерберг зробив відео-звернення з приводу використання Росією Facebook для втручання у вибори



  • paschenkomax

    Яким чином на сторонніх ресурсах? Тобто контекстні блоки які будуть ставити власники сайтів?

    А в Гугла левова частка доходу не на сторонніх сайтах, а на своїх

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA