Адміністрація соцмережі Facebook оновила умови використання та правила приватності на своєму сайті, і одні з найбільших змін трапилися у розділі з рекламою.
Відтепер Facebook може використовувати дані своїх користувачів для того, аби показувати їм рекламу не лише всередині соціалки, а й на сторонніх сайтах. Водночас, Facebook не відстежуватиме людей по всьому інтернету, а використовуватиме інший спосіб для встановлення cookies і показу реклами.
Уся активність, яку людина проводить на Facebook – наприклад, лайкає сторінки чи ділиться постами – може бути використана для того, щоб показати цій людині релевантну рекламу. Як повідомляють ЗМІ, такий крок Facebook може стати прямим ударом по Google, доходи якого більше ніж на 2/3 складаються з реклами в інтернеті.
Минулого року доходи Facebook перевищили $1 млрд, тобто в середньому соцмережа заробила на кожному користувачеві по $4,3.