Компанія Microsoft здійснила масштабний редизайн свого пошукового сервісу Bing, ще більше інтегрувавши його з соціальними мережами.
Відтепер сторінка з результатами пошуку Bing поділена на три колонки – у лівій показані, власне, самі результати, в середній – інформація про обєкти, наприклад, їх розташування на карті або контакти, а в правій колонці розташовані результати соціального пошуку.
Google ще минулого року почав підмішувати в результати пошуку контент з власної соціалки Google+, проте головною перевагою Bing є те, що його соціальний пошук враховує результати не з однієї, а одразу з кількох соціалок – серед яких Facebook, Twitter, Foursquare, Quora та кілька інших. Це стало можливим завдяки партнерству пошуковика з вказанами соціалками.
Доступ до нового дизайну користувачі Bing отримають не одразу – спочатку від відкриється у США (наступного місяця), а згодом стане доступним і для решти світу.