• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 27 Квітня 2012

11% українських користувачів соцмереж користуються геолокейшином

Tweet
Tweet

Дуже спірне, на думку редакції Watcher, дослідження компанії TNS щодо користування українцями геолокаційними сервісами. Наприклад, згідно з дослідженням близько 2 млн українців викликають таксі з допомогою геолокаційних сервісів. Важко в це повірити. Але ми все ж вирішили оприлюднити ці дані, і свою думку щодо достовірності ви можете висловити в коментарях до новини.

У всьому світі сервіси, що мають в основі місце розташування користувача мобільного телефону (LBS – Location-based service), мають найбільший потенціал зростання серед мобільних послуг.

Згідно з результатами дослідження, проведеного дослідницькою компанією TNS, LBS входять до числа найбажаніших функцій для користувачів мобільного зв’язку : понад 60% людей, що не використовують цю слугу, хотіли б мати її.

В Україні цей показник нижчий за середній по світу і складає 38%.

Результати щорічного дослідження Mobile Life компанії TNS, у рамках якого вивчається користування мобільними телефонами 48 тис. людей в 58 країнах, показують, що більшість людей у світі тепер усвідомлюють вигоду від сповіщення свого місця розташування, зокрема й з метою отримання користі від послуг, що надаються з прив‘язкою до таких сервісів.

Майже кожен п‘ятий (19%) з 6 мільярдів користувачів мобільних телефонів у всьому світі вже використовують LBS, і майже в три рази більше людей (62%) хотіли б використовувати ці послуги в майбутньому.

В Україні LBS використовують 16% користувачів мобільних телефонів. Найпривабливіші можливості для них – це навігація і GPS (46%) і можливість знайти цікаві місця поблизу (47%). Разом з тим росте інтерес й до інших функцій: 11% користувачів соціальних мереж в Україні оновлюють дані про своє місце розташування на сайтах соціальних мереж.

Серед користувачів LBS в Україні також росте число тих, хто бажає розширити своє спілкування : 36% користуються сервісами, щоб знайти друзів, які знаходяться поблизу. 30% використовують технології позиціонування, щоб знайти кафе або розважальні заклади. 33% з допомогою LBS замовляють таксі, 26% використовують LBS як альтернативу навігаційній системі в автомобілі.

Українські користувачі LBS, згідно з дослідженням, зрозуміли, що є можливість отримання певної вигоди, коли відоме їх місцезнаходження брендам і роздрібним торговцям – 19% повідомляють про своє місцезнаходження в обмін на знижки або акційні пропозиції (цей показник в Україні навіть вище середнього по світу, де цей показник складає 12,5%).

Основні результати дослідження з інтерактивною візуалізацією можна знайти за адресою: www.tnsglobal.com/mobilelife.

Mobile Life – щорічне дослідження поведінки, мотивації і пріоритетів користувачів мобільних телефонів по всьому світу. Вже впродовж 7 років Mobile Life – найбільш глибоке дослідження користувачів мобільних телефонів у всьому світі, вивчення їх манери користування мобільними телефонами і можливостей, які з’являються для бренду.

Читати більше про: LBS, Mobile Life, TNS, uastat, геолокейшн, мобільні телефони

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

    Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • В ТОП-10 найпопулярніших серед українців вебсайтів – 3 російські

    В ТОП-10 найпопулярніших серед українців вебсайтів – 3 російські

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook



  • Олександр Фурман

    Хай не звиздять. У нас навіть більш-менш просунуті люди на слово “foursquare” відповідають “шо?”, а тут такі райдужні цифри… Не вірю!

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA