Дуже спірне, на думку редакції Watcher, дослідження компанії TNS щодо користування українцями геолокаційними сервісами. Наприклад, згідно з дослідженням близько 2 млн українців викликають таксі з допомогою геолокаційних сервісів. Важко в це повірити. Але ми все ж вирішили оприлюднити ці дані, і свою думку щодо достовірності ви можете висловити в коментарях до новини.
У всьому світі сервіси, що мають в основі місце розташування користувача мобільного телефону (LBS – Location-based service), мають найбільший потенціал зростання серед мобільних послуг.
Згідно з результатами дослідження, проведеного дослідницькою компанією TNS, LBS входять до числа найбажаніших функцій для користувачів мобільного зв’язку : понад 60% людей, що не використовують цю слугу, хотіли б мати її.
В Україні цей показник нижчий за середній по світу і складає 38%.
Результати щорічного дослідження Mobile Life компанії TNS, у рамках якого вивчається користування мобільними телефонами 48 тис. людей в 58 країнах, показують, що більшість людей у світі тепер усвідомлюють вигоду від сповіщення свого місця розташування, зокрема й з метою отримання користі від послуг, що надаються з прив‘язкою до таких сервісів.
Майже кожен п‘ятий (19%) з 6 мільярдів користувачів мобільних телефонів у всьому світі вже використовують LBS, і майже в три рази більше людей (62%) хотіли б використовувати ці послуги в майбутньому.
В Україні LBS використовують 16% користувачів мобільних телефонів. Найпривабливіші можливості для них – це навігація і GPS (46%) і можливість знайти цікаві місця поблизу (47%). Разом з тим росте інтерес й до інших функцій: 11% користувачів соціальних мереж в Україні оновлюють дані про своє місце розташування на сайтах соціальних мереж.
Серед користувачів LBS в Україні також росте число тих, хто бажає розширити своє спілкування : 36% користуються сервісами, щоб знайти друзів, які знаходяться поблизу. 30% використовують технології позиціонування, щоб знайти кафе або розважальні заклади. 33% з допомогою LBS замовляють таксі, 26% використовують LBS як альтернативу навігаційній системі в автомобілі.
Українські користувачі LBS, згідно з дослідженням, зрозуміли, що є можливість отримання певної вигоди, коли відоме їх місцезнаходження брендам і роздрібним торговцям – 19% повідомляють про своє місцезнаходження в обмін на знижки або акційні пропозиції (цей показник в Україні навіть вище середнього по світу, де цей показник складає 12,5%).
Основні результати дослідження з інтерактивною візуалізацією можна знайти за адресою: www.tnsglobal.com/mobilelife.
Mobile Life – щорічне дослідження поведінки, мотивації і пріоритетів користувачів мобільних телефонів по всьому світу. Вже впродовж 7 років Mobile Life – найбільш глибоке дослідження користувачів мобільних телефонів у всьому світі, вивчення їх манери користування мобільними телефонами і можливостей, які з’являються для бренду.