Рекламодавці на Facebook зможуть отримати більше простору з діями, що пов’язані з їх рекламними оголошеннями на сторінках соціальної мережі, пише TechCrunch.
Для прикладу, дотепер рекламне оголошення можна було лише лайкнути або ж, якщо це опитування, дати свою відповідь. Адміністрація соціалки хоче зробити рекламу оптимізованою і для інших дій, які можна здійснювати на Facebook. Ними стануть поширення (shares), віртуальні покупки у додатках (in-app purchases), а також пропозиції від брендів (offers).
Ось який вигляд має повний перелік дій на Facebook, до яких можна оптимізувати свої рекламні оголошення:
- People talking about this
- лайки сторінки
- лайки постів на сторінці
- коментарі до посту на сторінці
- поширення посту зі сторінки
- @ згадки
- чек-іни
- фото теги
- поширення оферів
- прийняті офери
- встановлення додатків
- використання додатків
- використання кредитів у додатку
- вартість кредитів у додатку
- кількість відзначень на події