• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 17 Квітня 2012

Французьке агентство запустило інтерактивну машину часу на YouTube

Tweet
Tweet

Креативне агентство Buzzman запустило продовження вірусної кампанії 2010 року «Мисливець убиває ведмедя», розробленої для стрічкового коректора Tipp-Ex, – повідомляє Sostav.ua.

Цього разу мисливець вітає ведмедя із днем народження і влаштовує свято з тортом і свічкою на лісній галявині. Але раптом вони бачать, що наближається метеорит. Глядачеві пропонується обрати один із двох варіантів розгортання подій – чи припиняти вечірку, чи ні. В будь-якому із варіантів мисливець вечірку припиняти не хоче. Він дістає із сусіднього банера стрічковий коректор і замальовує рік на відео – «2012». Натомість мисливець пропонує вам увести будь-який рік і продовжити святкування «в іншому часі»:

Усього ви можете побачити 46 різних роликів, 8 із яких містять додатковий інтерактив. Наприклад, в 1979 році ви зможете пограти в гру за мотивами «пакмана», в 1989 році – допомогти розбити Берлінську стіну тощо. Кожне відео містить історичний контекст, відображає обрану епоху – музичні стилі, історичні події, пародії на серіали тощо.

Читати більше про: Buzzman, YouTube, інтерактивна реклама

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • YouTube запустив автоматичні субтитри та геотегування для прямих трансляцій

    YouTube запустив автоматичні субтитри та геотегування для прямих трансляцій

  • Найпопулярніші відео, які дивились українці на YouTube в 2017 році

    Найпопулярніші відео, які дивились українці на YouTube в 2017 році

  • YouTube дозволив live-трансляції всім користувачам і дав 10 порад як робити успішний відео-контент

    YouTube дозволив live-трансляції всім користувачам і дав 10 порад як робити успішний відео-контент

  • Google запустить прямі трансляції телеканалів через YouTube TV

    Google запустить прямі трансляції телеканалів через YouTube TV



  • Panda

    Adobe Flash рулить :)

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA