Популярність Pinterest продовжує стрімко зростати: за підсумками лютого проект обігнав LinkedIn та увійшов до трійки найпопулярніших соціальних мереж США.
Про це свідчать дані останньої статистики від Experian Hitwise – у лютому 2012 року Pinterest відвідали 103 млн разів, що на 36% більше, ніж місяцем раніше. За цим показником фотосервіс зміг обігнати ділову соціальну мережу LinkedIn, яку у США відвідали 86 млн разів.
Перше та друге місця посіли Facebook (7 млрд відвідувань) та Twitter (182 млн відвідувань). Соціальна мережа Google+, що активно розкручується усіма силами пошуковика Google, змогла посісти лише 6-ту сходину з 61 млн відвідувань.
Минулого місяця Pinterest почав генерувати більше трафіку, ніж Twitter, а його користь для себе особливо відзначили жіночі інтернет-журнали.