• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 11 Квітня 2012

Реклама у Twitter ефективніша, ніж на Facebook

Tweet
Tweet

Рекламна агенція TBG, яка водночас є одним з найбільших продавців реклами на Facebook, оприлюднила дані свого останнього дослідження двох найпопулярніших соціальних мереж.

В ньому було вивчено 45 млрд рекламних показів у Twitter та Facebook за перший квартал 2012 року – зокрема, досліджувались такі показники, як CPM (ціна за тисячу показів), відсоток переходів та вартість залучення одного користувача. Головна відмінність між Twitter i Facebook – це те, що реклама в першому розміщується безпосередньо у стрічці новин, а реклама в другому розташована окремо від іншого контенту.

Саме ця особливість і вплинула на показники ефективності. Для прикладу, вартість CPM для Twitter – в середньому $3,5, а для Facebook – $0,5. Це зумовлено тим, що користувачі Facebook уже знають, де розташована реклама, тому оминають її увагою.

Реклама у Twitter ефективніша, ніж на Facebook

Twitter переміг Facebook у таких категоріях, як новини, їжа та напої, спорт, і навпаки, програв у категоріях інтернет, подорожі та комп’ютери.

Реклама у Twitter ефективніша, ніж на Facebook

Згідно з дослідженням TBG, найбільш ефективно розміщувати рекламу у твітері зранку та ввечері, коли люди найбільше готові до сприйняття нової інформації.

Реклама у Twitter ефективніша, ніж на Facebook

Кілька тижнів тому Twitter запустив рекламний сервіс для малого бізнесу.

Читати більше про: Facebook, Twitter, реклама

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • Анонімний

    Ну такое, пока не будет практической реализации в Украине, говорить еще рано. Хотя конечно оплата за взаимодействие интересный вариант – ”
    Оплата такого промо буде здійснюватись не просто за покази, а за взаємодії з користувачами – наприклад, коли користувач почне фоловити сторінку або ж ретвітне її запис, додасть у закладки або напише відповідь “

  • Vitaliy

    Пока что у нас люди мало приучены к твиттеру. Но за такой рекламой конечно же будующее.

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA