Рекламна агенція TBG, яка водночас є одним з найбільших продавців реклами на Facebook, оприлюднила дані свого останнього дослідження двох найпопулярніших соціальних мереж.
В ньому було вивчено 45 млрд рекламних показів у Twitter та Facebook за перший квартал 2012 року – зокрема, досліджувались такі показники, як CPM (ціна за тисячу показів), відсоток переходів та вартість залучення одного користувача. Головна відмінність між Twitter i Facebook – це те, що реклама в першому розміщується безпосередньо у стрічці новин, а реклама в другому розташована окремо від іншого контенту.
Саме ця особливість і вплинула на показники ефективності. Для прикладу, вартість CPM для Twitter – в середньому $3,5, а для Facebook – $0,5. Це зумовлено тим, що користувачі Facebook уже знають, де розташована реклама, тому оминають її увагою.
Twitter переміг Facebook у таких категоріях, як новини, їжа та напої, спорт, і навпаки, програв у категоріях інтернет, подорожі та комп’ютери.
Згідно з дослідженням TBG, найбільш ефективно розміщувати рекламу у твітері зранку та ввечері, коли люди найбільше готові до сприйняття нової інформації.
Кілька тижнів тому Twitter запустив рекламний сервіс для малого бізнесу.