Соціальна мережа «Однокласники» за підтримки журнала MMR та маркетинг-групи ОS-Direct проводить конкурс серед маркетинг-директорів України, – повідомляє прес-служба компанії. Головний приз – 500 тисяч гривень медіа-бюджету на розміщення в соціальній мережі.
Крім того, переможець отримає допомогу команди креативщиків для розробки ідеї рекламної кампанії у рамках проекту ММR Lab. Приз за друге і третє місце – 150 та 100 тисяч гривень на розміщення у соціальній мережі «Однокласники» відповідно.
Щоб взяти участь у конкурсі потрібно подати заявку у вільній формі за адресою bitva@osdirect.com.ua та записати відеозвернення тривалістю 1-3 хвилини. У ролику маркетинг-директор повинен розповісти чому його бренд має отримати приз і чому він хотів би провести медіа-кампанію в «Однокласниках».
Термін подачі заяви і відеозвернення з 29 березня по 20 квітня. Подробиці – на сторінці конкурсу «Битва за бюджет».