Минулого року компанія Google витратила на саморекламу $213 млн, пише The Wall Street Journal.
Це на 400% більше у порівнянні з аналогічним показником 2010 року – тоді такий вид просування обійшовся Google в $56 млн.
Минулого року близько третини цього бюджету ($70 млн) було витрачено на телевізійну рекламу, і це лише в межах США. І хоча Google витрачає гроші і на рекламу в друкованих ЗМІ, все ж найбільш затратною частиною промо залишається онлайн. Як відзначає WSJ, частка витрат на саморекламу Google минулого року становила 1,2% від усіх доходів компанії в США. Втім, це не так вже й багато: Microsoft і Apple виділили на це по 1,5% своїх доходів.
Найбільше грошей було вкладено в просування соціальної мережі Google+. Пошуковик викупив цілу сторінку в The New York Times а також придбав рекламні відеоролики на ТБ під час дня подяки і різдвяних канікул. Втім, Google може собі це дозволити: за останній квартал 2011 року компанія заробила $10 млрд.