Сервіс мікроблогів Twitter оголосив про запуск рекламної платформи для малого бізнесу.
Невеликі компанії тепер мають два потенційні інструменти для власного промо на твітері – Promoted Accounts i Promoted Tweets. У першому інструменті сервіс аналізуватиме існуючих фоловерів екаунту компанії та шукатиме серед їх друзів людей зі схожими інтересами, пропонуючи зафоловити бренд через опцію Who to follow. У другому випадку система автоматично відбиратиме популярні твіти з екаунту компанії і показуватиме їх у стрічках інших людей.
Оплата такого промо буде здійснюватись не просто за покази, а за взаємодії з користувачами – наприклад, коли користувач почне фоловити сторінку або ж ретвітне її запис, додасть у закладки або напише відповідь. Наразі новий сервіс доступний лише для обмеженого кола клієнтів платіжної системи American Express, через яку, власне, і планується сплачувати за рекламу на твітері.
Як повідомлялося минулого місяця, American Express виділить кожному представнику малого та середнього бізнесу по $100 в якості стартового капіталу для рекламних кампаній. Таким чином, рекламодавці зможуть власноруч керувати власною розкруткою на Твітері. До цього рекламою займалась окрема команда менеджерів з Твітера.