• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 23 Березня 2012

Facebook запустив інструмент для демо-перегляду рекламних оголошень

Tweet
Tweet

Адміністрація соціальної мережі Facebook запустила новий інструмент для рекламодавців, який дозволяє переглянути, який вигляд матимуть їх оголошення у стрічці новин та в сайдбарі.

Як відомо, Facebook найближчим часом почне показ так званих Sponsored Stories – рекламних оголошень, що розміщуватимуться безпосередньо у стрічці новин, разом з лінками, статусами та фотографіями ваших друзів.

Facebook запустив інструмент для демо перегляду рекламних оголошень

Facebook запустив інструмент для демо перегляду рекламних оголошень

Для того, щоб зрозуміти, як виглядатиме таке оголошення, перш ніж платити за нього, рекламодавці на Facebook можуть скористатися інструментом Demo Tool. Додаток попросить скласти приблизну схему вигляду вашої сторінки, після чого ви зможете поглянути на рекламне оголошення у стрічці або ж у звичному форматі справа (як зараз, наприклад).

Проплачені новини у стрічці відрізнятимуться від записів ваших друзів лише словом Featured та коротким поясненням, що це рекламне промо.

Facebook запустив інструмент для демо перегляду рекламних оголошень

via TNW

Читати більше про: Facebook, Sponsored Stories, реклама, соціальні мережі

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA