• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 20 Березня 2012

Яким повідомленням у Твітері довіряють люди?

Tweet
Tweet

Яким повідомленням у Твітері довіряють люди?Компанія Microsoft спільно з університетом Carnegie Mellon провели цікаве дослідження, метою якого було з’ясувати, які повідомлення у твітері користуються найбільшою довірою.

Як пише Mashable, у ході опитування користувачів було виявлено кілька найпоширеніших причин, чому люди можуть довіряти вашим твітам. Вони були розподілені за шкалою від 1 до 5:

  • пост був републікованим людиною, якій ви довіряєте– 4.08
  • автор є експертом у темі – 4.04
  • ви фоловите автора – 4.00
  • твіт містить URL на який ви клікали – 3.93
  • ви щось чули про автора – 3.93
  • екаунт є верифікованим – 3.92
  • автор часто пише по цій темі – 3.74
  • твіти автора часто містять схожий контент – 3.71
  • аватарка автора – персональне фото – 3.70
  • автора часто згадують або репостять інші – 3.69
Цікаво, що були визначені й фактори, що навпаки, зменшують довіру до повідомлень у твітері. Ось 5 найпопулярніших:
  1. Нестандартна граматика або пунктуація 2.71
  2. Відсутність аватарки у профілі – 2.87
  3. Аватарка – якесь “ліве” зображення – 3.22
  4. Автор фоловить забагато людей – 3.30
  5. Аватарка автора – логотип – 3.37
Результати, як бачимо, дійсно цікаві, і можуть бути корисними не лише для приватних осіб, а й для компаній, що ведуть активну діяльність у твітері.
Читати більше про: Twitter, користувачі, соціальні мережі

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

    Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

  • До Дня кримськотатарського прапору Twitter верифікував офіційний екаунт Криму

    До Дня кримськотатарського прапору Twitter верифікував офіційний екаунт Криму

  • Суперечка офіційних екаунтів України та Росії в Twitter через Анну Ярославну викликала фурор в твітерян

    Суперечка офіційних екаунтів України та Росії в Twitter через Анну Ярославну викликала фурор в твітерян

  • Twitter не рахуватиме @Usernames в ліміті символів при відповідях

    Twitter не рахуватиме @Usernames в ліміті символів при відповідях



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA