Організатори щорічної інтернет-премії PROpeller Digital пішли назустріч учасникам і продовжили термін подачі конкурсних робіт на тиждень. Дедлайн перенесено з 20 на 27 березня. Крім того, сформовано журі інтернет-премії.
До журі, зокрема, увійшли Максон Пуговський (Майкрософт Україна), Максим Параска (мережа ресторанів «Козирна карта»), Іван Кучеренко (StarLight Brand Content), Йоахім Бенц (Beiersdorf Ukraine). Від агентств – Юрій Гладкий (Grape Ukraine), Віталій Биков (Red Keds), Юрій Качкарда (Smartica/Skykillers), Денис Єлісєєв (AdWatch/Isobar).
Заходи PROpeller Digital проходитимуть 12-14 квітня як складова YALTA Digital Forum. Бали, набрані агенціями в конкурсі, беруться до уваги при розрахунку рейтингу digital-агенцій, який складає в кінці року Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК).