Російська соціальна мережа Вконтакте виявилася лідером за розміром рекламних доходів з одного користувача.
Аналітики банку UBS вирішили провести невелике дослідження для того, щоб з’ясувати, скільки приносить один користувач соціальних мереж. До уваги були взяті фінансові показники Вконтакте за минулий рік (дохід $152 млн, розрахований журналом Forbes) та слів Павла Дурова про те, що рекламні оголошення приносять половину доходів.
Як з’ясувалось, один користувач Вконтакте приносить $0,26 у місяць – це на $0,02 більше, ніж отримує Facebook за межами США та на $0,07 більше, ніж Одноклассники в Росії. Структура доходів в останньої соціалки інша, ніж у Вконтакте: 71% отриманих коштів надходить завдяки платним сервісам. Щоправда, фінансисти додають, що рекламні доходи Odnoklassniki.ru можуть переймати інші проекти Mail.ru Group.
В межах США лідером залишається Facebook, який щомісяця з одного користувача отримує $1,16 рекламних доходів.