Сервіс мікроблогів Twitter підписав угоду з компанією Gracenote, завдяки якій буде спрощено процес підтвердження автентичності екаунтів знаменитостей.
Gracenote – компанія, що займається співпрацею зі звукозаписуючими компаніями та музикантами для того, щоб створити базу даних музики та відео. В її базі міститься інформація про мільйони пісень та відеокліпів. Водночас, Gracenote займеться також створенням інструментів, які спростять і пришвидшать верифікацію профілів знаменитостей у твітері. Щоправда, як саме це працюватиме, не повідомляється.
Верифіковані екаунти, позначені синьою галочкою та відповідним надписом, з’явилися на Твітері влітку 2009 року і дозволили відрізнити справжні твітери знаменитостей від їх численних фейків та фанатів. На даний момент найпопулярнішою зіркою на Твітері є Леді Ґаґа з більш ніж 20 млн фоловерів.
У грудні 2011 року верифіковані екаунти запустив Вконтакте, а місяць тому – і Facebook.