Приватбанк запустив нову експериментальну послугу під назвою «QR-супермаркет».
Суть проекту полягає в тому, що будь-яка людина може підійти до спеціальної вітрини відділення Приватбанку на Хрещатику, сфотографувати QR-код одного з продуктів банку та дізнатись детальну інформацію про послуги та, за бажанням, замовити їх.
За словами Дмитра Дубілета, маркетинг-директора Приватбанку, така послуга поки запущена в якості експерименту. «Великого обсягу замовлень з цієї вітрини ми, звісно ж, не очікуємо. Проте хтозна, можливо за кілька років QR-коди стануть такими ж популярними, як зараз SMS», – каже він.
У листопаді Приватбанком в Україні було запущено перші термінали для здійснення безконтактних платежів за системою PayPass.