• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 20 Лютого 2012

Facebook-комерція себе не виправдовує?

Tweet
Tweet

Facebook комерція себе не виправдовує? Те, про що так багато говорили скептики використання Facebook для ведення бізнесу, почало давати свої плоди: закрилась низка магазниів в соціальній мережі Facebook. Gamestop, JC Penney, Nordstrom, Gap – відкрили і закрили свої магазини у соціальній мережі протягом 2011 року.

Представники цих компаній вважають, що краще мати хороший сайт для електронної комерції ніж магазин на Facebook. «Ми не отримали очікуваної віддачі від інвестування, тож невдовзі закрилися. Для нас це стало місцем комунікації з клієнтами, а не місцем продажу». «Були великі очікування, що Facebook стане місцем, де люди будуть купувати. Але це було як намагання продати щось людям, які відтягуються з друзями в барі».

У січні 2011 року очікувалося, що продаж матеріальних товарів через Facebook в 2011 році складе $5 млрд, в 2012 – $9 млрд , а у 2015 – $30 млрд. Невиправдання сподівань від такої бізнес-моделі може сильно зашкодити соціальній мережі. Адже бажана капіталізація Facebook в $100 млрд грунтується в першу чергу на очікуванні високих рекламних доходів від бізнесу, який може використовувати соцмережу для збільшення своїх доходів. Заява про закриття низки популярних магазинів напередодні IPO Facebook може суттєво скоригувати ціновий діапазон розміщення акцій.

Читати більше про: F-commerce, Facebook, Gap

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • Andriy Shvydchenko

    реклама на фейсбук себе оправдовує

  • Анонімний

    а если не секрет, насколько реклама в фейсбуке может быть лучше, чем через тот же гугл? Я думаю, что гугл более направлен на целевую аудиторию.

    • maksym

      вона не є кращою/гіршою. Просто інша. Якщо треба отримати хороше охоплення – то ФБ може в цьому допомогти.

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA