Те, про що так багато говорили скептики використання Facebook для ведення бізнесу, почало давати свої плоди: закрилась низка магазниів в соціальній мережі Facebook. Gamestop, JC Penney, Nordstrom, Gap – відкрили і закрили свої магазини у соціальній мережі протягом 2011 року.
Представники цих компаній вважають, що краще мати хороший сайт для електронної комерції ніж магазин на Facebook. «Ми не отримали очікуваної віддачі від інвестування, тож невдовзі закрилися. Для нас це стало місцем комунікації з клієнтами, а не місцем продажу». «Були великі очікування, що Facebook стане місцем, де люди будуть купувати. Але це було як намагання продати щось людям, які відтягуються з друзями в барі».
У січні 2011 року очікувалося, що продаж матеріальних товарів через Facebook в 2011 році складе $5 млрд, в 2012 – $9 млрд , а у 2015 – $30 млрд. Невиправдання сподівань від такої бізнес-моделі може сильно зашкодити соціальній мережі. Адже бажана капіталізація Facebook в $100 млрд грунтується в першу чергу на очікуванні високих рекламних доходів від бізнесу, який може використовувати соцмережу для збільшення своїх доходів. Заява про закриття низки популярних магазинів напередодні IPO Facebook може суттєво скоригувати ціновий діапазон розміщення акцій.