У лютому 2012 року сіті-гайд Gloss.ua разом з агенцією UM здійснив брендування свого Android-додатку для торгової марки Stella Artois.
Як повідомили нам представники порталу, брендування подібного типу здійснюється в Україні вперше. За словами керівника Gloss.ua Сергія Даниленка, афіша з розвагами для Android була запущена ще минулого року. Тоді програму проектували так, аби вона в перспективі була цікава рекламодавцям, проте водночас не набридала користувачам.
В Android-додатку Gloss.ua для Stella Artois брендували сплеш-заставку, яка на 2 секунди з’являється при запуску програми, а також інтерфейс всередині програми – шапку і простір під нею. Логотип Stella Artois постійно знаходиться в полі зору користувача під час роботи з додатком. Окрім того, у Stella Artois з’явився свій пункт в головному меню з іконкою. Клік по ньому веде на сторінку Stella Artois в Facebook.
Оновлено: Як повідомили нам наші читачі, насправді подібне брендування – не перше, яке було зроблено в Україні.