Pinterest, нова соціальна мережа, змогла обійти Google+, Twitter та LinkedIn за кількістю часу, який користувачі проводять на сайті.
Такі результати оприлюднені у вигляді графіку на основі даних comScore:
Як бачимо, новинка поступилася лише блог-платформі Tumblr та соцмережі Facebook, проте обігнала решту потужних конкурентів.
Зростання популярності Pinterest за останні півроку стало справжнім відкриттям. Соціальна мережа дозволяє користувачам ділитися цікавим контентом, прикріплюючи його (to pin) у одну з обраних рубрик. Головна сторінка сайту, таким чином, показує найпопулярніший візуальний чи текстовий контент з усього інтернету:
Зареєструватися в Pinterest можна, використовуючи свій Facebook-екаунт: timeline-додаток нової соціалки автоматично показуватиме вашим друзям, що саме ви прикріпили на сайті. Зростання Facebook-додатку Pinterest також було блискавичним: лише за січень кількість його користувачів зросла з 5,5 млн до 9 млн.
Місячна аудиторія Pinterest в США минулого місяця сягнула 10 млн відвідувачів, за що сервіс уже назвали найбільш швидкозростаючим в історії.