Соціальна мережа Facebook стала лідером за кількістю рекламних показів (display advertising) у США, випередивши сайти мережі Microsoft i Yahoo.
Як повідомляє Bloomberg з посиланням на дані comScore, у 2011 році Facebook отримав 28% усіх рекламних показів США, в тому числі банерів і відеореклами. До четвірки лідерів також увійшли й інші компанії, щоправда, з меншими показниками – Yahoo (11%), Microsoft (4,5%) та Google (3,6%).
Facebook зі своєю 800-мільйонною аудиторією користувачів став привабливим ресурсом для рекламодавців, стверджують аналітики. За минулий рік соціальна мережа отримала 16% від усіх рекламних інтернет-бюджетів США.
Цього тижня компанія Цукерберга офіційно розпочала підготовку до виходу на біржу. Згідно з очікуваннями, Facebook залучить на IPO близько $10 млрд при загальній оцінці компанії у $100 млрд.